17 nov 2010

Heb ik nou alles ?

Heb ik nou alles ? Dat sta ik me , genietend van mijn servies , weleens af te vragen . Ja, dat er nog heel veel te sparen valt , dat weet ik.
Maar ik bedoel de plaatjes , die grote zeg maar.Heb ik die al allemaal ?
Er zijn er nogal wat en in de maten S/M/L/....















Maar hoera , Gonny inventariseerde de boel en hier volgt de lijst :
Handig !!
Dus pak het rode potlood en afvinken maar !
En Gonny ...bedankt !

• Vrouw met mandje en kind lopen hand in hand en bloem
• Onder moeder’s paraplu lopen een heleboel kindjes
• Meisje zittend aan bureau met kat
• Jongetje in de wei met 1 grijze en 2 witte ganzen
• Vrouw met peuter zittend op een stoel
• Meisje zittend op een bankje met lange lijs pop
• 2 kindjes zittend op een grijs bankje met hond
• Meisje zittend aan bureau met voetenbankje
• Vrouw en meisje plukken appels
• Oma met breiend kleinkind en kat
• Moeder aan zee met 2 kinderen aan tafel
• Kindje zittend op blauw bloemenkleed
• Vrouw en kind geven kipjes te eten
• Jongetje met kalkoenen
• Eendjes en 2 kikkers op een rijtje
• Meisje zittend op blauw vloerkleed
• Koetje
• Vrouw op ezel met kinderen in de mand
• 4 kinderen aan de eettafel met blauwe vrouw met schaal
• Meisje schildert koeien in de wei
• Oma met meisje op schoot leest de krant l’eclair. Op sommige plaatjes
ontbreekt de titel van de krant
• Moeder met kinderen kijkt uit over zee.Op sommige reddingsboeien staat
Treport
• Jongetje met schaapje aan touw
• Vrouw bakt pannenkoeken voor man en kinderen










Groetjes , Monique

Geen opmerkingen: