4 nov 2010

Een paar dagen op stap.

Even er tussenuit , even de grens over.
Een paar dagen Frankrijk , Duitsland ,Belgie .
Die eerste om eens even rond te kijken in :














Nou , bespaar je de moeite. Niks aan .
Tenzij je het servies Obernai verzamelt .
Maar ja , daar moet je van houden ,zal ik maar zeggen.
Nee , niks te vinden van "ons" servies.
Toch leuk om er een keer geweest te zijn en die bekende naam levensgroot op een bord te zien !

Des te groter is de verrassing als , heel ergens anders, onverwachts ineens dit je pad kruist:


















Niet te geloven toch ? Zo zonde dat de foto niet scherp is . Slecht licht maar ook mijn trilvingers vermoedelijk. Hier droom je toch alleen maar van ??
En dan dat kinderbadsetje....die po.....















En nog véél meer ....















Je zou toch meteen alles willen kopen ?
Totdat je de prijzen daar hoort.
Dan sta je ineens weer met beide benen op de grond, geheel ontnuchterd.
Ik bedoel maar ...een soeplepel voor 600 euro.....
Nee, er zijn grenzen.
Ik blijf gewoon dromen.
En sparen !


Groetjes , Monique

3 opmerkingen:

Karen Baking Soda zei

Woehaaaa... wat een prijzen!!

Maar wel een leuk uitstapje!

Gonny zei

ondanks de onscherpte beginnen de ogen van iedere verzamelaar toch te glimmen!

meindert zei

Hallo,
Ik ben ook een liefhebber. Mag ik dat adres van je??
Meindert