12 sep 2010

wedstrijdje ?


Heb jij ook een favoriet stuk van dit servies ?
Dat ene kapotte kannetje waar je zo aan gehecht bent omdat ...
Of dat kopje ....
Of die suikerpot , al 100 keer met liefde geplakt maar je herinnert je'm nog van uit je jeugd ?
Vertel eens ??
Stuur me de foto van je favoriete stuk en de reden waarom het je lieveling is .
De leuksten zal ik plaatsen op dit blog .
En de prijs voor die winnaars ? Tja.... eeuwige roem op dit blog , plus dank van mij en al die andere verzamelaars. Want het is zo leuk om foto's en verhalen van anderen te krijgen en te lezen.
Mijn email : moniques.bread@gmail.com
Groetjes , Monique .

1 opmerking:

margriet zei

Ha Monique,
Superleuk weer je nieuwe stukjes. Ik hoop echt dat je wat reacties gaat krijgen van verzamelaars. Ben wel benieuwd naar ieders avonturen. Margriet