16 jan 2010

Koetje












Eén van mijn meest dierbare recente stukjes uit de verzameling is dit schoteltje met het koe-tje.
Waarom ?
Omdat het zoveel meer is dan alleen een schoteltje.
Het staat voor wéét-ik-hoeveel-leuke-mailtjes , een nieuwe vriendin /verzamelcollega (zonder spoortje van concurrentie ), een gezellige dag op de verzamelbeurs waar ik haar voor het eerst ontmoette en een "soulmate" in méér dan alleen Sarrequemines.
Ik kreeg het schoteltje die dag van haar.Zomaar.En alle vondsten en geweldige handelaars ten spijt....hiermee was ik het aller-aller-blij-st die dag.

Groetjes , Monique
P.S. schoteltje zoekt nog een kopje....

Heb je ook een verhaal of mooie foto van dit servies? Leuk als je die wilt sturen!

2 opmerkingen:

margriet zei

Ha Monique,
wat kan jij toch ontzettend leuk verhalen vertellen!
Groetjes Margriet

Monique zei

Verhalen ..???
Waarheid , Margriet.
Het koetje is echt een heel dierbaar bezit.
En nog héél erg bedankt , soulmate !