25 jan 2010

Kijkje in de kast

Natuurlijk ben ik niet de enige verzamelaar van dit servies.
En je hebt altijd baas boven baas....
De volgende foto is van Ria . Zij gunt ons letterlijk een kijkje in haar kast.
En dacht ik dat ík al het één en ander had ? Ai ..
Ook Ria heeft mooie verhalen te vertellen en ze heeft beloofd er een paar te sturen.
Enne, weet je wat leuk is ? Die middelste chocolademelkkan.....die staat binnenkort in míjn kast!















Groetjes , Monique

Heb je ook een verhaal of mooie foto van dit servies?Leuk als je die wilt sturen, wie weet plaats ik het hier!
En eh...uitbreiding van mijn servies is ook altijd welkom ...

2 opmerkingen:

margriet zei

Ha Monique,
Wat is dit toch leuk jou blog-spot!! En wat vind ik het leuk dat je de verhalen met ons deelt. Ik begin er zelfs wat van te begrijpen hoe ik kan reageren! Oei, oei wat een licht he! Ik zal gauw een fotootje van mijn mooie grote schaal sturen met een verhaaltje.
Tot gauw,
Margriet

Monique zei

welkom hier , Margriet.
En graag , een verhaaltje over die prachtige schaal !