23 jun 2012

Email


Kijk nou eens even welk berichtje ik in mijn mailbox vond :

hallo mevr.
Wordt uw site niet meer bijgehouden?Dat zou heel jammer zijn,ik keek er altijd (als verzamelaar) graag naar!
groet            Janske

Dat is toch geweldig?
Dat ik met mijn blog  wildvreemde mensen een plezier doe ???
Maar ze heeft gelijk, die Janske.
Ik plaats nog maar heel weinig berichtjes.
Om de doodsimpele reden dat ik eigenlijk door mijn ideeën heen ben.
Geen inspiratie meer heb of verhalen ken.
Errug , toch ?
Dus bij deze mijn oproep :
Wie heeft nog een bijzonder verhaal of een originele foto?
Dan kan ik mijn fantasie er weer op loslaten.
En hebben jullie weer wat te lezen .
Deal ??
Mijn mailadres staat rechts onder !

Groetjes , Monique .

1 opmerking:

Gonny zei

hoi Monique, wat moeten we nu met jouw schrijversblok? Niemand die ideeën aandraagt. Misschien kun je wat met spreekwoorden en uitdrukkingen: Op ieder potje past een dekseltje, kleine potjes hebben grote oren, this is not my cup of tea.
Ik zou eerst maar eens genieten van de zomer.
Groetjes Gonny