9 sep 2011

10.000e bezoeker

Let ik even niet op , zie ik dat de 10.000e bezoeker op dit blog is gepasseerd. , aldus het tellertje rechts . Jammer dat ik niet weet wie het is , dat was wel een extra-tje waard !
Jammer ook dat ik niet weet wie die andere 9.999 bezoekers zijn , ik zou zo graag iets van jullie horen !
Dus...laat eens een berichtje achter en klik op het woord "reacties", hieronder. Klik dan op "naam" of "anoniem" en typ je berichtje. Je kunt zo ook de reacties lezen die anderen achterlieten... Heb je foto's of een eigen verhaal...graag via mijn email , klik daarvoor op mijn emailadres rechts onderaan.
Gaan we ondertussen door voor de 15.000e bezoeker.
En ondertussen allemaal bedankt voor het langskomen op dit blog.
Groetjes , Monique
P.S
Blijkt dit ook mijn 50e stukje te zijn .....Feestje !!! Jammer dat ze bij dit servies geen bijpassende glazen hebben gemaakt.
PROOST !!

1 opmerking:

Gonny zei

gefeliciteerd met al je volgers en dat er nog maar vele bij mogen komen.
Gonny