6 apr 2011

Zoek de verschillen.....

Wie goed kijkt ontdekt nogal wat geheimen op dit servies.
Van die reddingsband met de tekst Treport wisten we al.
Op het ene plaatje staat het wel , het andere niet...
Maar dan, die griezelige Opoe, die de krant voorleest aan dat meisje ? Vroeger was ik bang voor dat gezicht.Is het nou een man of een vrouw ? Zelfs nu vind ik het moelijk te zien .
Op het ene plaatje heeft hij/zij een L 'Eclair voor zijn/haar neus , op een ander, ogenschijnlijk zelfde plaatje, is die krantenkop verdwenen.
























En dan die moeder met die boodschappenmand, met dat hele kleine peutertje dat in de distels wil grijpen ....op de ene afbeelding wandelt Ma met de tekst TOTO op haar mandje, op een ander maakt ze weer geen reclame voor haar supermarkt.Helaas ben ik zelf niet in het bezit van een plaatje zónder tekst op de mand. Wie wel? Ik zou het graag hier bijzetten !








En niemand die meer weet waarom er iets wél of juist niét opstaat.
Of hoeveel geheimen dit servies nog heeft....

Groetjes , Monique

1 opmerking:

margriet zei

Ha Monique,
Wat grappig je nieuwe ontdekking. Ik zal meteen eens gaan kijken naar de mandjes!
xx Margriet